Cere oferta pret
Doriti sa aveti un site cu un aspect grafic de invidiat care sa functioneze perfect, sa reprezinte exact ceea ce doriti si sa fie bine optimizat pentru motoarele de cautare astfel incat potentialii vizitatori sa il gaseasca cu usurinta.
Ati primit mai multe oferte din partea mai multor firme de specialitate si nu stiti cu cine sa lucrati.
Cu siguranta primul criteriu pe care il veti lua in calcul este pretul. Este total gresit. Un pret mic inseamna servicii proaste si sansele de nereusita sunt mari. Deci nu trebuie sa ghidati dupa pret.
Va vom prezenta mai jos principalele criterii de care trebuie sa tineti cont cand alegeti compania cu care veti lucra pentru a crea site-ul dorit.
O oferta serioasa presupune analiza in detaliu a site-ului dorit si informatiilor pe care le-ati furnizat astfel incat sa dovedeasca faptul ca s-a inteles in totalitate funtionalitatile dorite, ceea ce va conduce la furnizarea unei solutii complete si conforme cu nevoile dumneavoastra.
Analizati limbajul in care vi s-a prezentat oferta. Cu cat limbajul exclude termenii tehnici cu atat sunt sanse ca firma respectiva sa inteleaga pe deplin cerintele. Utilizarea termenilor tehnici in prezentarea ofertei da dovada de nestapanire a detaliilor proiectului. Cu cat limbajul este mai simlu cu atat sansele de stapanire a detaiilor sunt mai mari.
Documentati-va despre firmele care v-au prezentat ofertele. Cautati-le pe Google, analizati site-ul fiecareia , conturati-va o idée despre modul cum lucreaza, analizati portofoliul acestora.
Luati legatura cu fosti clienti ai firmelor. Veti gasi datele de contact ale acestora pe site-urile lor prezentate in portofoliul firmei care v-a facut oferta. Intrebati cum a decurs relatia si colaborarea cu firma respectiva, intrebati daca v-o recomanda. Trebuie sa tineti cont insa ca nu toti clientii sunt dispusi sa aiba relatii extraordinare, deci va recomand sa luati in calcul cel putin trei referinte in vederea luarii deciziei corecte.
Comparati foarte atent serviciile oferite in cadrul ofertelor. Trebuie sa aveti grija ce anume vi se ofera si ce nu, astfel incat sa nu fiti nevoit ulterior sa apelati la o alte firma, fapt ce va genera alte costuri.
Programati o intalnire cu reprezentantul firmei, purtati o discutie despre proiect. Daca acesta da dovada de intelegerea proiectului si in plus este o persoana cu care va place sa si lucrari atunci ati ales firma.
Daca in urma criteriilor de mai sus ati ales cu doua sau mai multe firme, atunci trebuie sa comparati raportul dintre serviciile oferite si pret si sa il alegeti pe cel mai mic.
Daca alegeti firma cu care veti lucre tinand cont de criteriile de mai sus atunci sansele sunt foarte mari sa realizati site-ul dorit.
Suntem prezenti pe retelele
de socializare